Skip to main content

Interiér na papieri.

Na papieri je možné všetko. Ponúkame realizovateľné návrhy s podmienkami, ktoré určujete vy. Navrhujeme moderné kancelárie dobré pre zamestnancov. Interiéry, ktoré v sebe spájajú inováciu, funkčné rozdelenie a efektívne využitie priestoru.

Priestorové usporiadanie – Space planning

Sme špecialisti v plánovaní kancelárií s cieľom majstrovsky využiť a zlepšiť potenciál priestoru. Aby sme pochopili vaše požiadavky a potreby, budeme s vami od počiatočného konceptu bezprostredne spolupracovať. Veríme, že správne priestorové usporiadanie, tzv. space plan & test fit 

Čo je to space planning, dispozičné riešenie?

zmení a zefektívni spôsob práce vašich zamestnancov. V interiéroch vytvárame vhodnú kombináciu otvorených kancelárií s menšími, tichými kanceláriami a spoločenskými priestormi. Vytvárame také kancelárske priestory, kde zamestnanci majú možnosť výberu z pracovných prostredí určených pre rôzne typy aktivít ako práca, stretnutia, spolupráca, súkromie, tvorivosť a koncentrácia. Priestory, kde sa zamestnanci cítia dobre a radi v nich trávia čas.

Návrh – Interiérový dizajn

Kvalitný a premyslený návrh kancelárie je základom pre úspešné fungovanie každej firmy. Interiérový dizajn

Čo je interiérový dizajn?

dokáže reflektovať podstatu vášho podnikania a tak zlepšiť pracovné postupy, zväčšiť synergie medzi oddeleniami a príležitosti na zvýšenie produktivity. Navrhujeme inovatívne a efektívne kancelárie, ktoré nie sú len dizajnovým projektom, ale najmä projektom, ktorý prináša pozitívne zmeny.

Ďalšie dizajnérske služby

  • Redizajn korporátnych prevádzok

  • Dizajn manuály interiérov

  • Firemná identita 

  • Výber interiérových prvkov, materiálov, štruktúr a farieb

Kliknite sem a využite našu službu Test fit pre

KENDU pre vás vypracuje Test fit online 
kancelárskych priestorov. Pracujeme pre firmy, agentov, zástupcov nájomcov, majiteľov budov, developerov. Vyplňte krátky online dotazník a do 3 pracovných dní pre vás vypracujeme test fit. Možno vám zavoláme, pokiaľ by nám nebolo niečo z vašich podkladov jasné.

Všetky výkresy a podklady, ktoré pre vás vypracujeme ostávajú majetkom KENDU. Licencia na sprístupnenie dokumentácie potencionálnym nájomníkom podlieha písomnému súhlasu KENDU. Využitím našej online služby Test fit súhlasíte s týmiti podmienkami.

    Dotazník pre váš Test fit

    Vaše údaje

    Pre koho má Test fit slúžiť?

    <strong>Sme realitná kancelária a konzultačná spoločnosť</strong> - test fit je pre nášho klienta<strong>Sme majitelia budovy, developer, správca </strong> - test fit je pre nášho klienta<strong>Sme firma</strong> - test fit je pre naše účely

    Vaša predstava o priestore

    Požiadavky na funkčné využitie priestoru

    Recepcia (1-2 ľudia)Čakacia zóna pre recepciuSamostatná kancelária pre CEOVeľká rokovacia miestnosť (10-16 ľudí)Kuchynka s drezom, umývačkou riadu, chladničkou a pod.Jedáleň pri kuchynkeServerPríručný sklad

    Priložte výkresy, foto, dokumenty. K analýze Test fit potrebujeme aj CAD verzie výkresov(DGW, DGN, DXF a pod.). Pre viac súborov použite ZIP archív. (max 25MB)

    Iné požiadavky, počty oddelení s počtom ľudí, špeciálne zariadenia a podobne.

    Požiadavky na spracovanie Test fit

    Kedy najneskôr Test fit potrebujete?

    Okrem Test fit, aké dokumenty potrebujete?

    Detailný rozpočetČasový harmonogramOrganizačný plán a spôsob realizácie dielaProjekt interiéru s vizualizáciamiRiadenie realizácie interiéruZoznam našich kapacít a skúsekonstíNaše referencie z podobných projektov

    Akou formou vám Test fit doručíme a odprezentujeme?

    Osobná prezentácia (alebo video konferencia)Poslať emailomPoslať v tlačenej verzii

    Kópia tejto správy bude odoslaná na Váš e-mail.

    Predtým ako nám pošlete požiadavku, skontrolujte formulár, uveďte nám do správy relevantné informácie

    Bystrá re-kreácia.

    Realizujeme, renovujeme a vybavujeme kancelárske priestory na mieru. Našou stratégiou je dizajn, na ktorom staviame naše procesy. Rekonštrukcia, renovácia, relokácia sú modely s ktorými pracujeme. Pomáhame vám robiť bystré zmeny.

    Vybavenie kancelárií

    Zabezpečujeme kompletné  vybavenie interiérov 

    Pozrite si naše video z inštalácie v Bruseli

    vrátane dodávky profesií, osvetlenia, kancelárskeho nábytku, akustických a stolárskych prvkov na mieru. Aj správne vybavenie interiérov vie hodnotne reflektovať váš biznis, značku a kultúru. Má obrovský vplyv na motiváciu zamestnancov, dokonca na ich vôľu vstať z postele s nadšením každý deň. Ľudia totiž trávia väčšinu aktívneho času v práci. Dajte svojim zamestnancom niečo, na čo sa môžu tešiť a kde chcú ochotne tráviť čas. 

    Renovácie kancelárií

    Je pravdepodobné, že od poslednej renovácie priestorov sa vo vašom podnikaní mnohé zmenilo. Kancelárska technika a vybavenie interiérov sa neustále vyvíja, aby sa mohla zvýšiť produktivita a flexibilita pracovného prostredia. Interiér oživí  renovácia kancelárií 

    Čo potrebujete vedieť ak sa rozhodujete pre zmenu?

    Keď kancelárske priestory vyzerajú unavene a sú na konci nájmu, mnohí si kladú otázku, či zostať alebo presťahovať svoje podnikanie. Pri tejto dileme zvážte nasledovné:

    • Či si vás chce prenajímateľ udržať ako nájomcu. Ak áno, dobré rokovania môžu viesť k obnoveniu nájmu. Pomôžeme vám vyjednávať a poukázať na pridanú hodnotu renovovaných interiérov.
    • Ako renovácia zlepší optimalizáciu priestoru. Nové priestory totiž vždy lákajú vytvárať nové veci na inom mieste bez skutočného zamyslenia sa nad možnosťami, čo by mohla modernizácia kancelárií priniesť. Navrhneme vám vhodnú upcykláciu jestvujúceho interiérového vybavenia. Zo starého vyrobíme niečo 'nové' a vskutku originálne.
    • Zamestnanci považujú modernizáciu za pozitívnu investíciu do budúcnosti firmy, presťahovaním o niektorých prídete. Vytvoríme interiéry, kde sa budú cítiť hrdo, nadšene a príjemne.
    • Renovácia kancelárskych priestorov je lacnejšia ako presťahovanie, čím získate vyššiu návratnosť investícií.
    . Prebudíte nadšenie svojich zamestnancov. Zvýšite nielen ich produktivitu, ale aj optimalizáciu interiéru, produktívnejší a modernejší priestor a flexibilné riešenia dispozície.

    Ďalšie realizačné služby

    • Fit-out interiérov

    • Dodávka interiérových profesií

    • Výroba stolárskych, klampiarskych a akustických prvkov

    • Konzultácie a poradenstvo

    Riadenie pod kontrolou.

    Manažujeme všetky interiérové procesy. Od výberu priestoru dohliadneme na to, aby každý vedel čo má robiť. Koordinujeme dodávateľov, výrobcov, montážnikov, držíme každého v pláne a rozpočte.

    Projektový manažment

    Spravujeme celý proces vybavenia interiéru načas a v rozpočte. Koordinujeme dodávateľov, profesie a výrobu interiéru. Riadime priebeh realizácie 
    , obstarávame nábytok, interiérové vybavenie a výrobky na mieru. Riešime za vás úradné požiadavky a povinnosti, odborné zastupovanie a konzultácie pri jednaní s prenajímateľom. Postaráme sa naozaj o všetko, aby ste sa vy mohli sústrediť na vaše podnikanie.

    Súvisiace služby

    • Rozpočty a optimalizácia nákladov

    • Cenové riadenie

    • BOMA štandarty pre výpočet prenajímateľných plôch

    • Riadenie projektov podľa FIDIC princípov

    • Pasportizácia vybavenia interiéru
    • Poprojektová starostlivosť

    • Poradenská činnosť

    Náš proces.

    01

    Uskutočniteľnosť (feasibity)

    Táto počiatočná fáza projektu zahŕňa predbežnú štúdiu umiestnenia kancelárii space plan & test fit 

    Čo je to space planning, dispozičné riešenie?

    . Dozvieme sa viac o vás a vašich ambíciách týkajúcich sa projektu spolu s vašimi časovými plánmi a rozpočtami. Budeme s vami spolupracovať na vypracovaní podrobného stručného prehľadu a identifikácii vašich preferencií v dizajne.
    02

    Koncept

    Konceptuálny dizajn je začiatkom tvorivého procesu. Začíname definovať povrchové úpravy, štýly dizajnu. Vypracujeme pre vaše kancelárie architektonické rozloženia. Vytvoríme rendre a základné 3D modely popisujúce objemové aspekty dizajnu.
    03

    Rozvíjanie dizajnu

    Počas fázy rozvíjania dizajnu sa dostávame do podrobností schém Interiérový dizajn

    Čo je interiérový dizajn?

    . Upravíme vnútorné rozmiestnenie a určíme kľúčové povrchové úpravy a materiály pre podlahy, steny, nábytok atď., Pričom definujeme koncepcie osvetlenia a požiadavky na technológie.
    04

    Technické riešenie

    S odsúhlaseným návrhom sa dostávame do fázy technického návrhu, kde pripravíme koordinovaný projekt s podrobným technickým a stavebným balíčkom vrátane všetkých navrhovaných a nových detailov pre stavbu.
    05

    Výrobné podklady

    Dokončili sme technické a konštrukčné podrobnosti. Pripravíme podrobné plány dokončovacích prác a špecifikácie nábytku a zariadení pre každú oblasť v objekte, navrhneme stolárske, sanitárne či elektro-technické požiadavky na výberové konanie.
    06

    Tender

    Po dokončení fázy technických a výrobných podkladov sa začne výberové konanie. Spolupracujeme s vaším obchodným tímom, aby sme vám poradili o najlepšej forme zmluvy a vhodných dodávateľov. Spoločne pripravíme výberové konanie a vypracujeme stavebný program a harmonogranm montáží.
    07

    Mobilizácia

    Po výbere dodávateľa uskutočníme workshopy, ktoré s nimi podrobne preskúmajú návrhy a poradíme o akýchkoľvek špecializovaných subdodávateľských prvkoch projektu a pomôžeme im pri mobilizácii zdrojov podľa potreby.
    08

    Realizácia

    Kým prebéhajú práce, budeme úzko spolupracovať s dodávateľmi stavby a nábytku, aby sme dosiahli úspešnú implementáciu nášho návrhu spolu s inštaláciou a uvedením všetkých súvisiacich technologických zariadení do prevádzky.
    09

    Odovzdanie projektu

    Po ukončení projektu navštívime priestor, kde preveríme všetky práce a podľa potreby pripravíme plán na odstránenie vád a nedorobkov. Navrhneme nápravu nedostatkov a pomôžeme projektovému manažérovi pripraviť a vydať osvedčenie o dokončení projektu.